Veelgestelde Vragen

Bestelling

We accepteren diverse betaalmethoden, waaronder IDeal, Creditcards, Paypal, Klarna
Afterpay, Belfius, Bancontact. Zo kun je betalen met de methode die het beste
bij jou past.

Helaas kunnen wijzigingen of annuleringen na betaling niet altijd gegarandeerd worden.
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice voor hulp.

Verzending

Met volle inzet streven we ernaar om jouw bestelling zo spoedig mogelijk op de door jou gewenste locatie te bezorgen. Als je jouw bestelling plaatst vóór 23:00 uur, zorgen we ervoor dat het pakket nog dezelfde dag wordt verzonden, waardoor je het de volgende dag kunt verwachten. Voor zendingen vanuit België geldt dat bestellingen vóór 21:00 uur dezelfde dag worden verzonden.

Waarom kan het soms iets langer duren? Wanneer je een artikel op zaterdag bestelt, kun je het op dinsdag in huis verwachten.

Voor bestellingen naar de Waddeneilanden (Nederland) hanteren we een levertijd van 2 tot 3 dagen.

Als de situatie zich voordoet, zal de DHL-bezorger proberen het pakket bij de naaste buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is, zal DHL een nieuwe bezorgpoging doen op de volgende dag. Als ook deze poging niet slaagt, heb je de optie om het pakket op te halen bij een aangewezen DHL-locatie.

Leveren jullie internationaal
Op dit moment verzenden we alleen binnen Nederland en België. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over internationale verzending.

Retourneren

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Gelukkig kun je je bestelling altijd binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur voor verdere instructies even een e-mail naar info@dyken.nl.